Monday, March 9, 2009

Lagi gambar exora







Proton Exora akan dilancarkan april ini. Nak beli ke tak? Baik fikir 2 kali...

4 comments:

l.i.a.n.a said...

beli stu untuk aku mal.smart pe

Shitsurei shimashita said...

nak jugak beli tp bank kemut naj gi loan..

Anonymous said...

proton exora mendapat banyak pujian di malaysia hakikatnya mendapat kritikan warga luar, dengan design ala kadar dan harga mahal bagi kereta tidak sehebat yang diwar-wakan... mungkin pereka design proton harus ambil org yang lebih kreatif utk mereka cipta... sesiapa yang kata "eh ok apa..." sebenarnya langsung tak peka dengan perubahan design kereta antarabangsa... sejujurnya aku rasakan PM masa rasmi tu luar muka je senyum, dalam hati dia "tak terpegun pun..." namun nak ambik hati pereka yang ak kreatif dan pengerusi yang tengah bangga nak tunjuk ciptaan biasa dia tu, buat2 la macam terpegun... sian proton... minda tak berkembang, macam mana nak terjah pasaran antarabangsa macam eropah, asia tenggara/barat toksah kata la, minda mereka masih dunia ke 3... so kalau krew proon terbaca nih, harap renung2kan dan slamat beramal... jangan ketegaq rasa habis kretif ngan comeh dah tu... x cmel lgsg... tension aku bila baru rasmi... kecewa

Anonymous said...

KO CAKAP JE PANDAI CUBA KO BUAT LA BARU TAU.. NTH2 LAGI BURUK AGAKNYA. DAH LA BODOH PASTU TAKNAK HARGAI CIPTAAN ANAK TEMPATAN. pastu dah komen taknak nyatakan ape sebabnya, apa kekurangannya, bagaimana nak mengatasinya. camtu la baru nama komen. ini macam orang bodoh je. budah je ko ni.