Friday, March 6, 2009

serba sedikit berkaitan samseng ipoh mali

Dibawah ni ialah gambar 6 suspek yang dicari oleh pihak PDRM bagi membantu siasatan Polis berhubung "perhimpunan haram" di hadapan Bangunan SUK Perak Darul Ridzuan.

Suspek 1.

Yang ni salah sorang dari petugas Unit Kawalan Keselamatan Pakatan Rakyat kalau tak salah aku. mamat ni antara salah sorang mangsa yang ditarik masuk kedalam kedai kopi "Kamisuka Kopitiam" dan dibelasah beramai-ramai oleh geng-geng yang dipercayai PEKIDA.

Mengikut kata saksi yang tengok kejadian (masa kejadian, aku dok minum dekat kedai mamak dekat bawah Wisma DAP), mangsa ditarik masuk dalam kedai, kemudian geng-geng PEKIDA tutup pintu kedai dan belasah dia beramai-ramai.

Lepas tu depa lepas balik budak ni. elok sangat... PEKIDA ramai-ramai belasah budak ni sorang. apa kata tukar nama dari PEKIDA kepada PUKIDA.

Suspek ke 2

Dia ni aku tak pasti melayu mamak atau India.(panggil macha) yang aku tau, macha ni mula buat kecoh masa Songkok Tinggi & the gang mula nak serang Dato' Seri MB.

Bila petugas Pakatan Rakyat halang Songkok Tinggi dari tembus benteng keselamatan, mamat ni yang paling kedepan sekali dok defend Songkok Tinggi.

"Jangan berani sentuh dia", "jangan berani sentuh dia" mamat ni dok ulang-ulang ayat tu sambil dok tunjuk-tunjuk penumbuk dekat sape-sape yang tolak Songkok Tinggi.

Dia ni aku tak tau SB ke PEKIDA, cuma yang aku dok perati, polis sendiri buat tak tau je atas apa-apa tindakan mamat ni.

Masa para ADUN & EXCO lepas kawalan pertama polis, mamat ni selambe je bawak masuk geng-geng dia lepas kawalan & polis buat bodoh je sedangkan kami yang ada pas media dan jugak para ADUN & EXCO disekat bersungguh-sungguh.

Aku panggil mamat ni ZZTop.

Suspek 3

Baju merah ni pun salah sorang dari geng Songkok Tinggi. yang ni pun boleh tahan samseng. masa tempat open, mamat ni diam je, tapi masa dok berasak-asak rombongan ADUN & EXCO Pakatan Rakyat dengan geng-geng Songkok Tinggi, aku tengok dia ni agak agresif jugak.

Tanya geng-geng media yang dok keliling dia & petugas Pakatan Rakyat berapa ramai makan penyiku dia ni.

Aku tak pasti masa kejadian dekat "kamisuka kopitiam" tu mamat ni ada ke tak de.

Suspek 4

Dia ni pulak masa awal-awal tak berapa menonjol. masa mula-mula Songkok Tinggi buat kecoh dok maki hamun Pakatan Rakyat, dia ni nyuruk belakang Songkok Tinggi (mentang-mentang badan Songkok Tinggi besar, dia ni pendek).

Tapi bila masuk dalam ramai-ramai, dia ni la antara yang agresif dok asak nak lepas benteng keselamatan Pakatan Rakyat.

Masa tu aku tak perati sangat dia ni sebab tumpuan lebih pada Songkok Tinggi dengan Mamat Gelap tu.

Walau macam manapun, dia ni tetap geng Songkok Tinggi dan ni antara tukang provokasi.

Suspek 5

Mamu ni cuma pandai buat muka garang je, tapi kalau Songkok Tinggi ada la. masa tengah kecoh-kecoh berasak-asak tu aku tengok mamu ni dok celah ketiak Songkok Tinggi.

Muka nampal garang, tapi time kritikal, masuk ikut celah ketiak Songkok Tinggi. ada gak dia ni macam nak masuk, tak nak masuk.

Tak de la agresif sangat dia ni. aku kategorikan dia ni dalam geng-geng "bagi cukup corum je"... aku dok tengok mamat ni berani-berani takut. kalau Songkok Tinggi ngan mamat gelap ZZTop tak de, haram la dia ni nak datang.

Dia ni ada pun tak de masalah, dia ni tak de pun tak de masalah. ala...nak bagi cukup corum...

Suspek 6

Dia ni? malas nak cerita banyak...

Baca balik dekat [sini].

Dia ni memang jahat, memalukan orang melayu Islam dan jugak membusukkan pertubuhan PEKIDA.

Ayahanda Taik Kucing..!


http://perisik-rakyat.com/

4 comments:

nbalike said...

1、We have excellent customer service team, which could solve online various problems about the Air Jordan and Nike Dunk we provide in 24 hours.
2、We have perfect Logistics system, which guarantees all the ordered Nike Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes are delivered to you in good shape as fast as possible.
3、We have strong manufacture plant, which are able to provide various models, sizes & colors of Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes ranging from 1 to 23 according to what you request.
4、We have the first-rate after-sale service , in case that the Jordan Shoes and Nike Dunk shoes products that you receive come across some quality problems, then, please do not worry, we are abound to refund all the payment in one week. Also, the products can be changed in one me month.The main products we specialize in are showed as follows.

Our Jordan Shoes:

Air Jordan 1
Air Jordan 2
Air Jordan 3
Air Jordan 4
Air Jordan 5
Air Jordan 6
Air Jordan 7
Air Jordan 8
Air Jordan 9
Air Jordan 10
Air Jordan 11
Air Jordan 12
Air Jordan 13
Air Jordan 14
Air Jordan 15
Air Jordan 16
Air Jordan 17
Air Jordan 18
Air Jordan 19
Air Jordan 20
Air Jordan 21
Air Jordan 22
Air Jordan 23
Jordan 1
Jordan 2
Jordan 3
Jordan 4
Jordan 5
Jordan 6
Jordan 7
Jordan 8
Jordan 9
Jordan 10
Jordan 11
Jordan 12
Jordan 13
Jordan 14
Jordan 15
Jordan 16
Jordan 17
Jordan 18
Jordan 19
Jordan 20
Jordan 21
Jordan 22
Jordan 23

nbalike said...

Nike Dunk 1 Piece High & Low
Nike Men & Women Air Zoom Dunkesto
Nike Men Dunk High
Nike Men Dunk Low
Nike Men Dunk Mid
Nike Men unk SB & Special Ed
Nike Trainer Dunk
Nike Women Dunk Low Mid & High

Shitsurei shimashita said...

apasal 6 jam yg lagi 31 tu xnak tahan ke?

kaum muda said...

apesal ade org jual kasut kat blog aku ni? pa guna lempaq kat diaorang ka?