Friday, March 27, 2009

Persidangan terakhir sebagai presiden, mungkinkah akan menangis?

masih ingatkah bekas presiden UMNO yang menangis nak lepas jawatan presiden waktu tu? Sapa lagi, gamba kat atas ni..TUN mahathir la.


ni pulak gamba dia kena attack ahli UMNO sendiri waktu lawat kelantan.


Adakah Abdullah yang dah lepas jawatan presiden ni pun akan nangis macam ex-bos dia dulu?
Atau gembira tak sudah cos lepas ni dapat rilek?



Tapi yang jadi lain pulak.. Najib pulak yang nangis kat pak lah. Patut najib yang sorak besar, sebab cita2 dia dari kecik dah tercapai tak lama lagi.

3 comments:

Y E R N ain said...

I was watching the live Persidangan Umno when suddenly Tun M cried and rafidah aziz ran towards him.

najib nangis?

apa kes?

kaum muda yakuza said...

najib nangis suka, bukan ada apa pun

vidadarisakura said...

haha..


tunggu jak la nanti apa kejadian lepas ni..


lalala