Wednesday, March 18, 2009

tertindih dan yang menindih..

Semalaman aku ditindih oleh makhluk tuhan yang mana satu entah yang suka sangat nak ganggu aku ni..

Berat2 sangat, entah apa yang dia makan hingga aku tak mampu nak bergerak.

Tapi makhluk tu tak tahu yang ini bukanlah kali pertama aku ditindih oleh sejenisnya.

Dalam separuh sedar aku dapat rasakan bisikan manja di telinga aku, tapi aku tak paham sebab frekuensi lain.

Amat sedih lah makluk itu kerana hanya mampu menindih aku untuk seketika sahaja sebab aku dah banyak kali terlepas dari titik tindihan di dada. Seolah2 aku mengalihkan nya ke tangan kanan aku.

Macam mana aku alihkan pun aku xda ilmu tu, tapi zikir yang diucap berulangkali di dalam hati banyak membantu aku. Hanya kepada Allah aku memohon pertolongan, bukan makhluk sial itu...

Percaya atau tidak? terpulanglah kepada masing2....

No comments: