Sunday, March 15, 2009

Posting aku makin sikit?

Aku terima banyak komen dari kekawan aku yang menyatakan keluhan isi hati diaorang yang posting aku makin sikit.

Sebabnya adalah..

1) F**K WifiUTM yang banyak kali putus line

2) Aku sibuk dengan Program malam tadi aka GESS NYTE. Event penting untuk umat gas student di UTM. Macam malam anugerah skrin jugak. Macam malam anugerah fesyen pun ada jugak.

3) Keletihan otak. Banyak lagi tak buat lab report. Economy tak tau apa pun.


Apa pun, diharap asalan aku ini boleh diterima oleh kamu semua yang setia mengushar blog aku ni.

Terima kaseh juga kerana memberi ikan2 alien aku makan dikala aku tiada ..hahaha

Nantikan gambar2 & video2 pasal gess nyte yang akan dipost setelah habis dicompilekan.

Akhir kata, Selamat pagi dunia!

2 comments:

Dhia said...

::haha,mal bz belakon.
video terbek dri ladang penh aku tgok
~~

kaum muda yakuza said...

nak bagi market ckit..haha
cepat la upload gamba kau