Saturday, April 4, 2009

Nak makan sangat2!

http://lh6.ggpht.com/proud.pinoy/Ry7woufVGLI/AAAAAAAABj4/Y6aC5OlYIes/s400/132103207_4658a39a67.jpg

Nasi mandi, most popular meal in arab regions.

Ingredient nya: nasi minyak dan kambing masak bersama dalam special pot dalam pasir...

Bila dah masak, aroma menusuk jiwa lapar si miskin ini..hehe
Memang sedap. dah meleleh air liur ni.

Tak tahan rasa nak makan, sebab ari ni makan nasi sekali je..Gawat..

Kalau kat saudi, boleh makan free je. Bukak puasa kat masjid..Kalau beli dalm harga 20 riyal untuk 4 orang makan.

http://www.hallagulla.com/urdu/photo/data/500/arabian_dishes1.jpg

Selamat menjamu selera!

2 comments:

Shitsurei shimashita said...

memang kuat glew pak arab ni makan.

Anonymous said...

brapa ekor kambing agaknya ada dalam nasik tu?

orang yang makan kurang dari bilangan kambing!