Monday, March 30, 2009

Pekida dah reti guna blog

Ada satu lagi kumpulan musuh ketat yakuza jepun telah bergiat dalam dunia bloggers ini, ber-ibu pejabat di sungai petani, kedah.

Satu kumpulan yang baik tapi akhirnya budak rasa jahat masuk, terdiri daripada satu kaum majoriti malaysia iaitu melayu dan sejak akhir2 ini popular sebab salu buat kes kacau dalam hal politik semenanjung aka malaysia barat.

Tak lain dan tak bukan, Pekida. Siap ada blog.

Biarpun nampak macam ramai je ahli yang rasa kuat bodo, tapi x layak untuk masuk ke Sabah dan Sarawak. Kalau masuk jugak, siap la kepala korang kena penggal.

kepada DATU AKJAN B.ALI MOHAMAD dan MUSA B.AINNIE, siap la ko nanti, tapi ada ka orang mau ikut ko?

10 comments:

vidadarisakura said...

haha!
aku pun ada tulis pasal pekida..


tetiba ni jadi follower aku..
agak2 aku ebat dari pekida la kan?
kakakaa


neway..
pekida suda masuk sabah pun...
tapi aku cabar masuk kampung aku.
ada ni org hilang kepala bikin buat jambatan aku rasa...
hahaha

kaum muda yakuza said...

sebab ko hot la kak vivi,haha

mmg cari maut pekida msk sarawak. dia belom tau lagi samseng kat sana, UMNO pun tak dapat masuk, ap lagi pekida

vidadarisakura said...

mati la hot.


maka aku ni nda tahu apa2.
haha

Anonymous said...

laa.. dah lama masuk sarawak pun!.. potong ibu jarila kalau takde kat srwk..

Anonymous said...

undilah parti cap ayam...kehkehkehkehkehkeh

Anonymous said...

Assalamualaikum.....sedara2 di malaysia barat....kami tak penggal kepala org masuk kampung kamik...tapi kami p-enggal kepala org kacau kampung kamik..kacau islam...korg 1...kami seluruh dunia...berani ke...jgn jadi jaguh kampung je...atau gengstar kampung dusun je...tak kacau kami...ok....tapi kalau kacau kami....dlm lubang cacing kami carik kamuk............

QAL 6451 said...

Salam... kpda adk beradik yg ada kat blog ni... saja2 nak nk melimpas...

Anonymous said...

borneo united....
one soul,one borneo...

S.THREE KUCHING SARAWAK said...

PERHATIAN...kepada semua viewers...video ini bukan bertujuan untuk mengaibkan sesiapa ataupun mana2 bangsa yang berkenaan...ianya hanya sekadar paparan untuk dijadikan pedoman,supaya kita sebagai manusia menggunakan akal fikiran yang dikurniakan Tuhan , supaya mencari kejayaan yang dijanjikanNYA...bukan melakukan perkara2 keji yang akan merosakkan jiwa & masyarakat sekeliling...keamanan menjadi tonggak kemajuan sebaliknya jenayah membawa kehancuran...fikir2kan la...wassalam...

Anonymous said...

jemput budak2 PUKIDA masuk blog
http://melayubukanbodoh.blogspot.com